SUPER BOWL

Tekma za štiri 
milijarde oglasov

Objavljeno 03. februar 2013 12.47 | Posodobljeno 03. februar 2013 12.48 | Piše: Marko Uršič

Finale prvenstva v ameriškem nogometu je v ZDA športni dogodek leta.

Ljubitelji ameriškega nacionalnega športa bodo v nedeljo prišli na svoj račun. Super Bowl, finalna tekma prvenstva v ameriškem nogometu, je vsako sezono edinstven dogodek. Ligaški finali v košarki, hokeju in bejzbolu se igrajo na štiri dobljene tekme, San Francisco 49ers in Baltimore Ravens pa bosta v New Orleansu v eni tekmi odločila, kdo je boljši. Devetinštiridesetice, ime so dobili po zlati mrzlici leta 1849, že šestič ali krokarji drugič? Podjetja kar tekmujejo, da bi imela med prenosom 30-sekundni reklamni spot, srečneži pa bodo televizijski mreži CBS za predstavitev svojih izdelkov skupaj plačali skoraj štiri milijarde dolarjev: cena posamezne reklame je štiri milijone zelencev. 


Pričakujejo, da bo blizu 200 milijonov Američanov več kot štiri ure spremljalo ta športni spektakel, pivo bo pred televizorji teklo v potokih, priljubljeni prigrizek bodo piščančje perutničke. Zagotavljajo, da jih po ameriških združenih državah ne bo zmanjkalo. Čez vikend naj bi športni navdušenci v želodčke pospravili 1,23 milijarde piščančjih krilc, to je skoraj štiri na vsakega Američana. A zaradi manjše vzreje v preteklem letu in rekordne cene piče za piščance bo cena te specialitete višja. 
Pravijo, da je Super Bowl po količini zaužite hrane v ZDA dnevni dogodek takoj za zahvalnim dnem (Thanksgiving Day), ki je zadnji novembrski četrtek, ko si Američani tradicionalno pripravljajo purana. No, nezdrava prehrana ni atribut pevke Beyoncé Knowles, ki bo začinila program ob polčasu. Našlo se bo torej za vsakega nekaj. Za športne navdušence, jedce, pivce, glasbene ljubitelje, firbce, podjetnike ... Seveda, to je Super Bowl.

Deli s prijatelji