Univerzitetni klinični center v Ljubljani je ena izmed najkompleksnejših institucij za vodenje, zato je skoraj neverjetno, da se je v zadnjih treh letih na čelu te ustanove zvrstilo že pet generalnih direktorjev. Nikjer na svetu v nobeni resni instituciji ne menjajo generalnega direktorja na pol leta. Vse skupaj je še toliko bolj skrb vzbujajoče, ker je UKC Ljubljana poslovni sistem z 8000 zaposlenimi, ki ustvari okrog 470 milijonov evrov prihodkov na leto.
Ne smemo spregledati, da to v praksi pomeni tudi okrog 771.000 ambulantnih in 117.000 bolnišničnih obravnav. Gre torej dobesedno za življenjsko pomembno institucijo, pri čemer je korporacijsko upravljanje te institucije šolski primer slabe prakse. Direktorji kot po tekočem traku prihajajo in odhajajo, problemi pa ostajajo. Seveda je prav, da generalni direktor UKC ni zdravnik.
Navsezadnje bi bilo to enako nelogično, kot če bi v kirurško dvorano postavili menedžerja. Ni pa prav, da za generalne direktorje tako pomembne ustanove svet zavoda, ki ga je imenovala vlada, izbira posameznike, ki sploh ne poznajo poslovnih procesov v zdravstvu, ker pač v zdravstvu še nikoli niso delali. Logično bi bilo, da za generalnega direktorja najpomembnejše zdravstvene institucije imenujejo nekoga, ki se je že dokazal pri vodenju zdravstvenih ustanov, ne pa menedžerjev, ki teh izkušenj sploh nimajo. Predzadnji generalni direktor UKC je tako pred tem vodil čevljarsko podjetje, zadnji pa semenarno.
Če hoče nekdo v McDonaldu postati direktor, mora pred tem spoznati poslovne procese tudi tako, da vsaj nekaj časa peče hamburgerje in dela v strežbi. Lastniki namreč zelo dobro vedo, da je predpogoj za uspešno vodenje podjetja, da menedžer dobro pozna poslovne procese. Pri nas pa izkušnje pri vodenju zdravstvenih institucij očitno sploh niso pomembne, sicer bi se svet zavoda UKC potrudil poiskati osebo, ki je preverjeno uspešna pri vodenju zdravstvenih ustanov. Zato, ker tega niso storili, so odgovornost za slabo poslovanje vzeli nase, z njimi pa tudi vlada, ki je ta svet zavoda imenovala.