NA KOŽO

Visit Spain

Objavljeno 16. junij 2012 00.11 | Posodobljeno 16. junij 2012 00.11 | Piše: Bojan Budja
Ključne besede: komentar

Kdor je Sloveniji izpogajal, da mora plačati 3,5 milijona evrov za reklamiranje španskega turizma, je navaden osel.

Bojan Budja.

Na srečo ali nesrečo te dni nismo obsojeni zgolj na Jankovića, Lukšiča, Janšo, Viranta, Erjavca, Pahorja, Turka. Obsojeni smo tudi na šport. Tako ali drugače. Hočeš nočeš moramo še naprej spremljati podrobnosti južnokorejske smučarske sramote, ki sta jo s kandidaturo Planice za organizatorja nordijskega svetovnega prvenstva leta 2017 skuhala Tomaž Lovše in Janez Kocijančič. Kriva sta oba, prvi je za vsako ceno hotel prvenstvo, drugi Fisovo predsedstvo. Naš končni iztržek je blamaža. In to za naš denar.

Milijoni po Evropi so te junijske dni obsedeni z žogo, jasno, nogometno. Ima pa velika večina tistih na stari celini, ki jim ni bilo dano iti na Poljsko ali v Ukrajino, vsaj to srečo, da jim ni treba med gledanjem teve prenosov poslušati bednih komentatorjev alias Ivo Milovanovič ali Andrej Stare. Roko na srce, saj jih tudi jaz ne, raje preklopim na druge programe. Tja, kjer denimo vratar poljske reprezentance ni Tutor, Titoris, Titon, Tutir in kaj vem kaj vse še. Očitno Ivo Milovanovič sliši tudi na Ika, Uve, Avi, Evu.

Nekako v senci teh dveh pa se te dni piše še tretja zgodba. Košarkarska. Slovenija je bila izbrana za gostitelja moškega evropskega prvenstva v košarki leta 2013. Lepo. Metanje na koš je eden naših paradnih športov, baje se spogledujemo celo s kolajno. Sploh o športni plati prvenstva ni večjih pomislekov, nemara le ta, zakaj bomo morali gostiti kar 24 reprezentanc. Toliko bo namreč udeleženk. Bodo pač tudi tekme ranga druge ali tretje SKL, katero od teh ekip bi denimo Parklji zanesljivo ugnali. A tako pač je.

Na prvi pogled ni tudi nič narobe s tem, da bo morala država evropski Fibi plačati 3,5 milijona evrov za promocijo Slovenije. Kajti ni dvoma, da je evropsko košarkarsko prvenstvo imenitna priložnost za državo gostiteljico. A seveda le, če ji je dana možnost samopromocije. Sloveniji leta 2013 ni. 3,5 milijona evrov bomo plačali za to, da bo prvenstvo promoviralo Španijo. Nikjer na tekmah ne bo prostora za naš I feel Slovenia. Kar koli si že kdo o njem misli, bo moral priznati, da je vsaj za odtenek boljši od napisov, ki se bodo vrteli ob igriščih: Visit Spain.

Kdor je državi Sloveniji v pogovorih s Fibo Evropa izpogajal, da mora plačati 3,5 milijona promocijskih evrov za oglaševanje španskega turizma, je navaden osel. Če pa je poleg tega še predsednik Košarkarske zveze Slovenije, me že hudo skrbi. Za usodo zveze in košarke namreč.

Deli s prijatelji