CELJSKI MRK

Telekom: reklamacije le, če brez storitev 48 ur

Objavljeno 27. julij 2011 14.00 | Posodobljeno 27. julij 2011 14.00 | Piše: A. L.

Brez interneta, TV in telefona je včeraj ostalo skoraj 5000 naročnikov

Predsednik uprave Telekoma Slovenije Ivica Kranjčevič

CELJE – »Šlo je za tehnične težave, ki so povzročile odpoved ključnih modulov,« pri Telekomu Slovenije pojasnjujejo, zakaj je včeraj, kot smo poročali, skoraj 5000 uporabnikov ostalo brez interneta, televizije in telefona. Dodajajo, da so skupaj s proizvajalcem napako odpravili in poskrbeli za dodatno zaščito: »Da v prihodnje minimaliziramo možnosti tovrstnih težav,« pravijo.

Reklamacije ...

»Uporabniki so v skladu s splošnimi pogoji upravičeni do sorazmernega znižanja naročnine, če nedelovanje storitev traja več kot 48 ur nepretrgoma,« nam na možnost reklamacije odgovarjajo pri Telekomu in dodajo, da je bila prekinitev prijavljena tudi na eno od javno objavljenih brezplačnih številk Telekoma Slovenije (080 1000 ali 041 700 700).

Napaka je trajala v torek od 20.37 do 23.04, zaradi česar je bilo brez Siolovih storitev natanko 4964 uporabnikov z območja Celja in okolice.

Deli s prijatelji