Da se cene storitev mobilnih operaterjev z vstopom novih ponudnikov nižajo, smo lahko nazorno videli pred dvema letoma, ko je na domači mobilni parket vstopila znamka Bob, ki jo sicer upravlja Simobil.
Nizkocenovniki obljubljajo nižje cene
Porast nizkocenovnikov nam je znan iz letalske panoge, kjer nam različni ponudniki obljubljajo že skoraj smešno nizke cene poletov, trend pa se širi tudi k mobilnim operaterjem. To v praksi pomeni nižje cene, to pa ima seveda svoje posledice, piše časnik Finance.
Optimizacija stroškov je ključ do konkurenčne ponudbe
Storitev je res cenejša, vendar ne ponuja podpore, izbora pametnih mobilnikov in njihovega financiranja, kot je to v navadi pri drugih mobilnih operaterjih. Prvi človek najmlajšega operaterja pri nas Žiga Doberlet pojasnjuje: »Poslovni model, po katerem deluje Bob, lahko najdemo v vseh panogah po vsem svetu. Gre le za optimizacijo stroškov, da lahko ponudiš čim nižje cene.«
So naša omrežja boljša od avstrijskih?
Ob tem se poraja vprašanje, zakaj se da za enako ceno v Avstriji dobiti več kot pri nas. »To je odvisno od regulacije in ekonomije obsega, tudi od tega, koliko se vlaga v omrežje. V Sloveniji imamo zelo dobra omrežja, ki zahtevajo visoke investicije, te pa prinesejo tudi višjo ceno,« je odgovoril Doberlet.