NKBM

Prodajali nekaj, kar ni njihovo

Objavljeno 18. avgust 2011 12.05 | Posodobljeno 18. avgust 2011 12.15 | Piše: P. P.

Znamke Dela Revij na dražbi, čeprav niso last NKBM

LJUBLJANA – Kaj se dogaja z Delom Revije oziroma prodajo njegovih blagovnih znamk? To najbrž najbolj zanima tamkajšnje zaposlene in novinarje, gotovo pa tudi bralce, ki so s tem tednom ostali brez čtiva. Revije Dela Revij so namreč prenehale izhajati.

Vprašanje pa je tudi, kaj je na dražbi 11. avgusta prodajala Nova Kreditna banka Maribor (NKBM), saj uradno še vedno ni lastnica blagovnih znamk Dela Revij in tako tudi nima pravic za izdajanje njihovih revi, piše Požareport. Delo Revije je namreč po podatkih urada za intelektualno lastnino še vedno lastnik paradnih blagovnih Jana, Lady ... Sledi logično vprašanje – kako je torej lahko banka v četrtek, 11. avgusta, na dražbi prodajala omenjene blagovne znamke, če pa uradno sploh niso njena last?

Dražba le reševanje Kavčiča

Požareport je že pred dnevi napovedal, da naj bi bila uradno razpisana dražba v pisarnah ljubljanske odvetniške družbe Rojs, Peljhan, Prelesnik & partnerji le reševanje kože bankirja Matjaža Kavčiča, ki je Mateju Raščanu z odobritvijo milijonskega kredita omogočil, da je postal medijski tajkun. O nakupih blagovnih znamk se zdaj dogovarjajo za zaprtimi vrati, zanje pa naj bi se potegovala Adriamedia in Skupina Krater.

Bo Revije kupila Adrimedia ali Skupina Krater?

Se pa večini od zaposlenih Dela Revije po vsej verjetnosti ne obeta nič dobrega. Naj jih bodo kupil prvi ali drugi, jih bo po naših informacijah veliko moralo oditi. Pri Adriamedii naj bi obdržali le nekaj dobrih novinark, če pa bi uspelo Kraterju, pa imajo tudi že narejen okrnjeni seznam tistih, s katerimi bodo še delali.

Deli s prijatelji