LIVESMART 360

Nov mrežni nateg: čokoladke proti raku

Objavljeno 31. maj 2013 12.44 | Posodobljeno 31. maj 2013 12.44 | Piše: Aleksander Brudar

Kandidat za ekipo 360 stars mora kupiti za 220 evrov sladkarij.

Prehranske navade vseh sladkornih bolnikov morajo biti podobne tistim, ki jih imajo zdravi ljudje.

LJUBLJANA – Nekaterih ljudi, ki si želijo hitrega zaslužka ali pa jih v to prisili izguba službe, zgodbe o razvpitih piramidnih sistemih, kot je na primer catch the cash iz začetka 90. let prejšnjega stoletja, ali pa tako imenovane sekte Happy happy, o kateri smo pisali nedavno, očitno nikoli ne izučijo. Na plan je prišla zgodba o ameriškem podjetju LiveSmart 360, ki svoje lovke počasi širi tudi v Slovenijo. Z izdelki, ki naj bi vsebovali številne zdravilne učinke, je Američanom uspelo prepričati tudi Slovence, ki so se po priporočilih prijateljev včlanili v ekipo 360 stars in postali tako imenovani distributerji omenjenih izdelkov. V uredništvo smo prejeli zgodbo enega izmed takšnih posameznikov, ki je še pravi čas spoznal, da mora zapustiti ekipo, saj bi bil namesto dobrega mesečnega zaslužka ob kupček denarja.

Začetni vložek 220 evrov

Glede na to, da se je že v preteklosti udeležil podobnih akcij, v katerih so se prodajale posode, knjige ali kozmetika, se je bralec odločil, da bo poskusil tudi to. Na priporočilo enega izmed članov kluba je lahko prišel tudi vanj in že izkušeni člani 360 stars teama so mu začeli predstavljati posebne zdravilne čokolade, ki so novost v Sloveniji. Sprva ti ničesar ne obljubljajo, kot pravi, ampak tvoja prva naloga je, da najprej kupiš 10 paketov čokoladic in poskušaš najti čim več strank, ki bi jim jih prodal. Seveda je o čokoladicah iz linije 360 chocolate mogoče pri tem slišati samo lepe stvari, kot na primer, da imajo zdravilne učinke, da redčijo kri in da je to novost v Evropi. Članom za boljšo ponazoritev pokažejo tudi videoposnetke, v katerih posamezniki trdijo, da so z uživanjem čokoladic premagali raka. Pri tem seveda poudarijo, kot pravi bralec, da Američani pri nas iščejo liderje, ki bodo izdelke podjetja promovirali po Balkanu.

Za en paket je treba odšteti 22 evrov, kar ob nakupu 10 paketov, kolikor jih mora plačati novi pristopnik, znese 220 evrov. Kot še pravi bralec, je končni zaslužek odvisen predvsem od tega, koliko čokoladic ti uspe prodati naprej oziroma koliko novih članov boš privabil v podjetje. »To je nateg, ker bo tisti glavni in še nekaj članov zraven spet zaslužilo. Več jih nategneš, bolj si nagrajen. Ta čokolada ni zdravilna in še zanič okus ima,« razlaga. Vsakemu novemu članu na začetku obljubijo 10-odstotno provizijo, ko pa ti jih v klub uspe pritegniti še več, dobiš 20-odstotno provizijo in tako naprej. »Potem si samostojen in imaš svojo mrežo in potem oni tebi nosijo denar,« še opiše delovanje mreže. Ob tem opozori tudi, da znajo med svoje vrste pritegniti nove naivneže, saj jih znajo prepričati, da začnejo verjeti v to, da jim bo uspelo. »Vse se začne z vašo vizijo. Večja in močnejša je vaša vizija, bolj vam bo jasno, da je LiveSmart 360 le vozilo, ki vas bo hitreje pripeljalo od točke A do točke B kot npr. vaša obstoječa služba ali kak drug klasičen posel. Odločite se torej: boste žrtev ali zmagovalec v tej igri?« je ekipa 360 stars v razdelku izobraževanja zapisala na svoji spletni strani. V nadaljevanju vam predlagajo 30-dnevni mentalni post, kar med drugim pomeni, da ne spremljajte negativnih novic v medijih, da berite knjige o osebni rasti in da druženje in komuniciranje z negativnimi ljudmi zmanjšajte na minimum. Priporočajo vam tudi, da investirate v nakup izobraževalnega treninga in se, če želite biti uspešni, osredotočite na ljudi, ki so učljivi, noro ambiciozni in imajo dovolj denarja za nakup leader paketa. Po pripovedovanju bralca naj bi imelo podjetje v Sloveniji že 4000 zadovoljnih uporabnikov.

Srebrni član zavrača očitke

Da je med ljudmi veliko zanimanja, nam je potrdil tudi srebrni član 360 stars Andrej Novak in zavrnil očitke o tako imenovani piramidni shemi. Po njegovih besedah gre namreč za direktno prodajo, ki je v svetu legaliziran način distribucije produktov in storitev. »Podjetje trenutno tukaj uradno še nima distribucijskega centra, in ta je zdaj v fazi registracije. »To gre za spletno trgovino in vsak ima možnost naročiti produkte. Ti pridejo na carinsko pošto, kjer se plača tudi davek na carino,« razlaga Novak in zatrjuje, da člani ne prodajajo izdelkov, ampak gre samo za priporočila, na podlagi katerih se potem posamezniki odločijo za nakup izdelkov prek spleta. »Ne gre za prodajo, ker dokler ni uradno, se prodajati ne sme. Vse deluje po sistemu mrežnega marketinga. Mrežno trženje pomeni priporočila, kar pomeni, da član lahko priporoči produkte in te lahko ljudje naročijo, ampak le prek podjetja. Tukaj ni vmesnega posrednika,« še pravi. Glede načina nagrajevanja članov pa pove, da je to izključno vezano na promet in ne na to, koliko članov pripelješ v klub, ter da so pravila, ki so del kariernega načrta, znana vnaprej. Glede očitkov o nategovanju pa: »Če gre za nategovanje, potem je nategovanje vsaka direktna prodaja, ki se izvaja v Sloveniji.« Glavni namen tega, da član kupi paket izdelkov, je, kot še pravi, v tem, da jih lahko pokaže drugim zainteresiranim kupcem in se potem lahko ti odločijo, ali jih bodo tudi naročili prek spleta. Novak o zaslužkih ni želel govoriti, »ker smo šele na začetku«, in je sklenil, da se z neko normalno aktivnostjo, ki jo sicer posameznik investira v službo, kjer je zaposlen, in ob veliki samodisciplini da ustvariti dodaten prihodek ali celo prihodek, od katerega se lahko živi.





Deli s prijatelji