Limuzina s tehnološkimi sladkorčki
Štirivratna limuzina, skoraj 15 centimetrov daljša, bo bolj za tržni in siceršnji okus (pa ne velja samo za focusa), karavan, sicer daljši za zelo konkretnih16 centimetrov, ima seveda več možnosti. Morda tudi zaradi prtljažniške razsežnosti, saj v najrazkošnejšem primeru (ko imamo v mislih prostornino) ponuja skoraj presenetljivih (za ta razred) 1502 litra!
Tako ali drugače, focus novih časov hoče in verjetno tudi zmore zapeljati v zelje številnim konkurentom. Armaturna plošča se tako rekoč nič ne razlikuje od tiste v novem C-maxu. Malce drugačni, naj rečem zanimivi, so oglato-okrogli merilniki, njihova nočna osvetlitev je modra, sredinski del nad ročico menjalnika je znova enak tistemu v C-maxu, a vseeno drugačen. Spredaj se sedi dobro in udobno, opremljenost je odvisna od opremskega paketa, pa vendar je treba nekaj časa za privajanje na množico stikal, lučk ...
Prtljažnik je najmanjši v petvratni kombilimuzini (363 litrov), največji v karavanu (490 litrov), glede prostornosti, ko gre za sedenje zadaj, ni omembe vrednih razlik. Motorna ponudba je pestra – sedem agregatov, od tega štirje bencinski in trije dizelski. Pet motorjev ima gibno prostornino po 1,6 litra, pri čemer becinci ponujajo od 77 do 134 kW, začetni dizelski agregat ima 70 kW, 2,0-litrski seveda zmogljivejših 120 kW.
Doplačilo za tehnologijo
Kot se že skoraj spodobi, ima tudi focus tretji vrsto elektronskih pomagal za večjo varnost, a je po drugi strani res, da je večina teh tehnoloških sladkorčkov na voljo za doplačilo. Focus tretji naj bi letos navdušil nekako 400 slovenskih kupcev ali približno desetino tistih, ki se razgledujejo po tem razredu. Da bi bil načrt uresničljiv, že takoj ponujajo popust v višini 1700 evrov. Sicer pa je v najcenejši različici na voljo za 16.580 evrov. Gremo, focus, v globalne čase.