DELNICE

Cilja Janšev medijski projekt ni dosegel

Objavljeno 28. november 2015 12.47 | Posodobljeno 04. december 2015 15.50 | Piše: T. L.

Končana je prodaja delnic nove medijske hiše Nova24TV.

Janez Janša

LJUBLJANA – Zaključilo se je 45-dnevno obdobje prodaje delnic nove medijske hiše Nova24TV, ki nastaja s podporo stranke SDS. Kot poroča časnik Delo, koordinator projekta Boris Tomašič še ni hotel razkriti podatkov o številu prodanih delnic, ki so jih od 19. oktobra po ceni 100 evrov prodajali v večini poslovalnic Pošte Slovenije. Povedal pa je, da so zadovoljni in da so zbrali dovolj denarja za zagon nove televizije, ki bo začela oddajati še letos. Posredno je priznal, da vsote treh milijonov evrov, za kolikor je bilo izdanih vseh delnic, niso dosegli, še poroča časnik. Na vprašanje, ali štejejo za neuspeh, da niso prodali vseh izdanih delnic, je Tomašič odgovoril, da je bil to le načrt, a da so se že od začetka zavedali, da bo ta cilj težko doseči, zato so z doseženim zelo zadovoljni.

Direktor medijske hiše Andrej Kregar je razkril, da so po podatkih iz preteklega tedna prodali za okoli milijon evrov delnic.

Sicer pa naj bi več razkrili na tiskovni konferenci prihodnji teden.

 

Deli s prijatelji