LJUBLJANA, PESNICA – Sprva je bilo videti, da gre za prvoaprilsko šalo, a se je izkazalo, da so v ozadju očitno resnejši nameni. Že res, da smo Slovenci veliki ljubitelji nakupovalnih središč in restavracij s hitro prehrano, a da bi zaradi njih spremenili uradno ime avtoceste, je le pretirano. Predstavnikom ameriške verige s hitro prehrano Kentucky Fried Chicken (KFC), ki konec tedna na avtocestnem počivališču Dobrenje pri Mariboru odpira svojo prvo restavracijo v Sloveniji, pa je padlo na misel prav to: avtocesto A1 (Koper–Šentilj) bi preimenovali v KFC1. Kot so sporočili iz KFC Slovenija, so v pobudi, ki so jo poslali na Družbo za avtoceste RS (Dars), zapisali, da se Slovencem s tem ponuja življenjska priložnost, »da postanete prvi, ki bi nosili ime, poznano celotnemu svetu«. Nikjer še namreč nimajo ceste, kot so še zapisali, ki bi se imenovala po njih.
Na Dars se je obrnil celo regionalni direktor blagovne znamke KFC Juhasz Nandor, a naletel na gluha ušesa. Njihovo pobudo, ki naj bi bila sicer posledica velikega zanimanja uporabnikov družabnih omrežij za odprtje restavracije, so na Darsu zavrnili. A se niso predali. Obrnili so se še na župana občine Pesnica pri Mariboru Venčeslava Senekoviča, ki, kot so sporočili, pozdravlja prihod mednarodne verige restavraciji, v Slovenijo.
Na Darsu presenečeni
Marjan Koler iz službe za poslovno komuniciranje na Darsu nam je potrdil, da so bili nad takšnim predlogom kar malce presenečeni. Na kratko so jim odgovorili: »Zahvaljujemo se vam za zahvalo in predlog, ravno tako nimamo nikakršnega razloga za dvom o odličnosti vaših piščancev in druge hrane, vendar zato ne bomo preimenovali avtoceste.« Koler nam je ob tem zaupal, da še z nobenega podjetja doslej niso dobili podobnega predloga in da o preimenovanju avtocest na koncu odloča vlada, ne Dars.
Da so pričakovali pomoč občine, nam je potrdil tudi Senekovič. Pojasnil je, da seveda podpirajo odprtje njihove restavracije, a jim zagotovil glede preimenovanja avtoceste ne morejo dati. »Spoštovati moramo vse postopke in ne moremo predvideti, kako se bodo ti razvijali,« je povedal župan, ki ne ve, zakaj so se v KFC Slovenija odločili za takšno pobudo. »Težko komentiram, saj jih še nisem spoznal, lahko pa povem, da so se pri meni najavili na obisk.«
Družbi KFC je nekaj vsekakor treba priznati: marketinške prijeme so izpilili do popolnosti.