Podjetje Mintel, ki se ukvarja z raziskavo trga, se je lotilo študije o nenadnem povečanju prodaje svinčnikov za obrvi in ličil v naravnih odtenkih. Ugotovili so, da so za prodajo teh v veliki meri zaslužne kampanje, ki promovirajo naravno lepoto, kakršne se je lotila znamka Dove, zelo pa je pomagal tudi trend objavljanja fotografij brez ličil na družabnih omrežjih s podpisom #nomakeupselfie, ki je ozaveščal ženske o raku na dojkah.
Nenadno rast prodaje svinčnikov za obrvi pa pripisujejo vse večji priljubljenosti 21-letne manekenke Care Delevingne, katere obrvi so prav tako znane kot ona sama. Analitik pri Mintelu sicer pravi, da je za to zaslužen tudi lik Daenerys Targaryen v seriji Igra prestolov. »Prodaja svinčnikov za obrvi je bila v letu 2013 kar 42 odstotkov večja kot leto prej, za leto 2014 pa pričakujemo še večjo rast,« je pojasnil in dodal, da se bo v enaki smeri nadaljeval tudi trend naravnega ličenja.
Kar pa je še najbolj spodbudno pri tej raziskavi, je to, da se ženske vedno bolj zavedajo zavajanja fotošopa in s tem tudi slepljenja kozmetičnih hiš. »Lepotne kampanje, ki oglašujejo pravo in naravno lepoto, so zelo pozitivno sprejete, zato se tudi mnogi ponudniki kozmetike v drogerijah odmikajo od digitalno obdelanih fotografij,« je pojasnil.