Začela je kot sedemnajstletna manekenka, da pa bi se poklica najbolje lotila, je končala kar tri srednje šole: oblikovno, poslovno-komercialno in tehnično tekstilno. Jolanda Thaler nosi samo svoje stvaritve in s tem svojo blagovno znamko Thaler tudi ves čas najbolje predstavlja. Tudi v aktualni modni sezoni.
Ustvarjalni navdih ...
To pri meni ni problem! Sem izrazito vizualni tip, znam videti lepo, ni pomembno, kje. Ali v strankah, naravi, kakšni sliki, kakšnem dogodku, potovanju, skratka rdeče niti mi za navdih nikoli ne zmanjka. Misel na toplejše mesece je letos navdihnila dve novi kolekciji. Prvo, ki utripa v fluorescenčnih odtenkih, dopolnjujejo humoristični dodatki, druga pa prevzame z izčiščeno belino od glave do pet.
Najljubši modni kos ...
To je suknjič moje blagovne znamke, ki je ostal pozabljen v omari izpred tridesetih let in je še zdaj »in«. Nosim ga ob posebnih priložnostih in se vedno zelo dobro počutim v njem.
CELOTNI INTERVJU JE OBJAVLJEN V POVSEM SVEŽI ŠTEVILKI REVIJE ONAPLUS, KI VAS ŽE ČAKA V VAŠI NAJBLJIŽJI TRAFIKI. NANJO PA SE LAHKO TUDI NAROČITE NA BREZPLAČNI TELEFONSKI ŠTEVILKI 080 11 99.