Moška moda še zdaleč ni enolična in dolgočasna, kar dokazuje oblikovalka Zlata Zavašnik, ki z znamko Sens že 23 let oblači moške z najzahtevnejšim modnim okusom. Na nedavnem tednu mode Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je navdušila s kolekcijo sestavljanka. »Sestavljati, obnoviti, preoblikovati, dodati novo silhueto,« so bile ideje Zavašnikove, ko je snovala prve inspiracije za kolekcijo.
Pri zadnji kolekciji je bila še posebno drzna in nekoliko odštekana. K živo rdeči obleki, sicer klasičnega kroja, je izbrala prav poseben dodatek – srebrne verige. Pika na i so bili črni cilindri na glavi manekenov in črno-bele allstarke na njihovih nogah. Oblikovalka je mojstrsko sestavila na videz povsem nezdružljive kose, a v sestavljanki vsega naštetega se kljub vsemu zrcali prepoznavna Sensova klasika.
Izvirno je preoblikovala tudi obstoječe suknjiče iz svoje kolekcije in jih potiskala s krogi. »Krogi izražajo zabavno in veselo vzdušje, ki ga pri ustvarjanju te nove kolekcije resnično ni manjkalo. Hkrati simbolizirajo idejo popolne zaključene celote na novo sestavljenih izdelkov,« je pojasnila Zavašnikova. Iskanje in vnašanje novih elementov na obstoječ izdelek, ki nato z novo podobo sporoča povsem drugačno zgodbo in te zato pelje popolnoma drugam – to je bil navdih, ki jo je vodil pri snovanju in uresničitvi nove kolekcije.
Preoblikovala je obstoječe suknjiče in dodala novo silhueto hlač, ki zdaj niso več ozke, ampak so večinoma široke. Zlata Zavašnik je s kolekcijo želela znova premakniti meje drznosti, hkrati pa tradiciji dodati modno svežino. Pri tem je ostala zvesta svoji viziji oblikovanja prepoznavnih, zanimivo oblikovanih in tudi tržno naravnanih izdelkov – veliko jih je izdelanih iz ekoloških tkanin, katerih proizvodnja občutno manj obremenjuje okolje kot proizvodnja klasičnih tkanin in sledi trajnostnim načelom