V TRENDU

Lourdesina dekorativna kozmetika je modni hit

Objavljeno 19. avgust 2011 13.32 | Posodobljeno 19. avgust 2011 14.36 | Piše: V. H.

Madonnina hči je kolekciji modnih oblačil Material Girl dodala še kozmetično linijo

Lourdes se je odločila razširiti modno znamko Material Girl s kozmetično linijo

Madonnina hči Lourdes je pri 14 letih, eno leto po tem, ko sta z mamo predstavili uspešno modno linijo za mlade Material girl, katere obraz je bila Kelly Osbourne, razvila še kolekcijo dekorativne kozmetike Material Girl Beauty.

Vpliv 80. let

Losjoni in pršila za telo, geli za prhanje in šamponi, senčila za oči, laki za nohte in bleščila za ustnice so na prodaj izključno v veleblagovnicah Macy‘s ali na njihovi spletni strani po dostopni ceni, od 7 do 12 dolarjev (5 do 9 evrov). Barve senčil, lakov in bleščil se prelivajo od pudrasto romantično nevtralnih do kričeče oranžnih, rdečih in roza odtenkov. Kozmetični izdelki, katerih embalaža je potiskana s cvetlicami in čipkami, spominja pa na divja 80. leta in Madonnin kultni modni stil tistega obdobja, so v trgovinah od 15. avgusta.

Izdelki so že v nekaj dneh postali pravi hit.

Deli s prijatelji