Mlada modna blagovna znamka Vero Moda je izbrala nov zaščitni obraz svojih oglaševalskih kampanj. Novo it-dekle, Alexa Chung, britanska manekenka, TV-voditeljica in muza mnogih modnih oblikovalcev, njen veliki oboževalec je tudi nemški modni oblikovalec Karl Lagerfeld, bo glavno ime njihovih modnih kampanj od novembra do julija prihodnje leto.
Podjetna poteza
»Alexa je enostavno prava izbira za Vero Modo,« pravi njihova mednarodna predstavnica za stike z javnostmi Katja Hundrup. »Prepričani smo, da bo naše sodelovanje nova modna stopnička za naše podjetje ter korak k temu, da dodamo blagovni znamki dodano vrednost«.
Moda za mlade z dotikom vrhunskih manekenk
Danska blagovna znamka je namenjena mladim, modno ozaveščenim posameznicam, ki cenijo udobje in kakovost po dostopni ceni. Njihove kolekcije so razdeljene na štiri linije, in sicer: Vero Moda, Vero Moda Jeans, Vero Moda Very in Vero Moda Basic. Kljub temu da ponujajo oblačila po dostopnig cenah, so si hitro izborili vidno mesto na mednarodnem modnem zemljevidu, saj so za svoje marketinške kampanje vedno izbirali najslavnejše manekenke. Tako so nas z njihovih plakatov zapeljevale Helena Christensen, Claudia Schiffer, Christy Turlington, Kate Moss in Gisele Bündchen. Novo oglaševalsko kampanjo z Alexo Chung, ki je bila posneta v New Yorku, bodo lansirali novembra.