AVTOMOBILSKI SALON

Superluksuzni range rover

Objavljeno 04. december 2017 18.20 | Posodobljeno 04. december 2017 18.21 | Piše: S. I.

Podaljšani SVAutobiography, ki so ga izdelali na JLR-jevem oddelku za posebna vozila, je najdražji range rover doslej.

SVAutobiography je najdražji range rover doslej. FOTO: JLR

Land Rover je že pred letošnjim avtomobilskim salonom v Los Angelesu predstavil posodobljeno različico Range Roverjevega luksuznega terenca z oznako SVAutobiography. To je doslej najdražji range rover, kar so jih kdaj izdelali, pri čemer bo za najbolje opremljeni model s petlitrskim osemvaljnikom treba odšteti skoraj dvesto tisoč evrov.

557 konjskih moči bo razvil petlitrski osemvaljnik.

Luksuz na zadnji klopi

Range roverja SVAutobiography so pripravili pri oddelku za posebna vozila skupine Jaguar Land Rover (JLR), pri čemer so se oblikovalci in inženirji osredotočili predvsem na udobje potnikov na zadnjih sedežih. V že tako luksuzni terenec so vtaknili sedeže razreda executive class, pri čemer bosta potnika zadaj na račun podaljšanega podvozja imela kar 1,2 metra prostora za noge. Ogrevana sedeža se lahko tudi nagneta nazaj za največ 40 stopinj, pri čemer se spremenita v pravo pravcato ležišče.

Vsak od potnikov na zadnji klopi ima na voljo lasten desetpalčni zaslon, občutljiv za dotik in opremljen z infozabavnim sistemom JLR touch pro duo in z brezžično povezljivostjo na 4G mobilno omrežje. Med sedežema je diskretno spravljen hladilnik, ki lahko ohlaja dve buteljki vina ali pa štiri šestdecilitrske steklenice. Osrednja konzola se razteza po celotni dolžini kabine, pri čemer lahko vsak od potnikov uravnava gretje in hlajenje po lastnih željah, zadnja vrata pa imajo tudi električno odpiranje. Prvič doslej pa si lahko kupci omislijo tudi power deployable veneered loadspace floor, kar pomeni samodejno premično dno prtljažnika, s čimer se olajša nakladanje in razkladanje.

Potnika na zadnjih ogrevanih ali hlajenih sedežih bosta imela tudi svoj hladilnik in infotainment sistem ter električno odpiranje vrat.

Moči ne manjka

Na voljo bodo trije pogoni, začenši s 335-konjskim 4,4-litrskim dizelskim osemvaljnikom, ki bo kupca olajšal za 188.000 evrov. Za približno dvesto evrov več si bo prvič mogoče omisliti priključni hibrid, sestavljen iz dvolitrskega štirivaljnega bencinskega motorja s turbinskim polnilnikom in elektromotorja, ki bosta skupaj razvila kar 395 konjskih moči in 640 Nm navora, medtem ko bo samo z električnim pogonom mogoče prevoziti 50 kilometrov.

Vrhunec ponudbe pa je že na začetku omenjeni petlitrski bencinski osemvaljnik s kompresorjem. Gre za nadgrajeno verzijo že znanega motorja iz range roverjev, ki tokrat iz sebe iztisne 557 konjskih moči. 

Deli s prijatelji