Filmska umetnost je tista, ki je Shii LaBeoufu prinesla svetovno prepoznavnost in bogastvo. Pa vendar hollywoodskega zvezdnika, razvpitega zaradi precej težavnega in razboritega značaja, že dlje žeja po uprizoritveni umetnosti, s katero lahko skozi performanse – za okuse mnogih malce čudaške – izraža tudi vse tisto, kar mu leži na duši. Ko se ne vživlja le v like iz scenarijev, temveč v svoji umetnosti, ki je del njega, zaživi. V resničnosti in pred resničnimi ljudmi. Denimo pred tremi leti, ko je po rdeči preprogi premiere filma Nimfomanka stopal z vrečko na glavi, besede na njej pa so razglašale, da »ni več slaven«, s čimer se je začel odmikati od svojega statusa »zgolj« igralca, začel presegati meje dotedanjega igralskega poklica. V svojih ambicijah je našel tudi somišljenika, finsko umetnico Nastjo Rönkkö in britanskega umetnika Luka Turnerja, s katerima je v minulih treh letih združil moči že pri številnih performansih. Nazadnje pred nekaj dnevi, ko se je trojica v okviru najnovejšega projekta #alonetoghether (skupaj sami) 12. aprila za okrogel mesec osamila v divjini Laponske, vsak v svojo od sveta odmaknjeno kolibo brez možnosti medsebojne komunikacije.
Človeška interakcija, komunikacija ter čustva, povezana z digitalnimi platformami. To je bilo v središču večine projektov umetniške trojice, čeprav so pri nedavnem projektu #HeWillNotDivideUs (Ne bo nas razdelil) v znak protesta proti Trumpovi predsedniški vladavini zaplavali v bolj politične vode. A zdaj so se vrnili k svojim koreninam. Za ves mesec so se odpravili v samoto finske arktične pokrajine Laponske, vsak v svojo kolibo, od koder bodo z zunanjim svetom lahko komunicirali s tekstovnimi sporočili obiskovalcem muzeja sodobne umetnosti Kiasma v Helsinkih, ki bodo umetnikom lahko sporočilca pošiljali nazaj. Vso korespondenco bo mogoče spremljati v živo na muzejski spletni strani. A med seboj si Shia, Nastja in Luke ne bodo mogli izmenjavati misli. Kogar pa zanima, kako bodo performerji v prihodnjem mesecu čutili samoto in omejenost kolibe, kako bo zdaj teklo njihovo življenje, lahko vsaj delček tega morda izkusi v muzeju, kjer so postavili repliko koče, kakršna bo dom trojice štiri tedne. In ves svet hkrati.
Popolna osama za dolg mesec verjetno ni najenostavnejša in večini ljudem verjetno ni pisana na kožo. Kot tudi ne omejenost na majhno površino med štirimi stenami. Čeprav je LaBeouf to že okusil februarja letos, a za precej krajše obdobje. Takrat se je v sklopu projekta #Elevate (dvigovati) za 24 ur zaprl v dvigalo, vnovič s svojima umetniškima pajdašema Rönkköjevo in Turnerjem. Ko so se z neznanci, ki so vstopali v dvigalo, vozili gor in dol, so z njimi klepetali, vse pa snemali s kamero.