V ponedeljek pari izvedo, kateri ples bodo plesali in na katero glasbo. Istočasno se začnejo šivati glamurozni kostumi, ki so iz oddaje v oddajo bolj razkošni. Pri krašenju elegantnih in seksi oprav pomaga mama Nadiye Bychkove, ki je tekmovalne oprave pripravljala tudi svoji hčerki. Sledijo dnevi napornih treningov, pomerjanja oblek, snemanja kratkih napovednih spotov, vaj v studiu in nekaj malega počitka. V nedeljo je najprej generalka, nato pa urejanje pričesk in ličenje, kajti nastopajoči morajo biti videti kot pravi profesionalni tekmovalci. Scenski mojstri vnaprej pripravljajo rekvizite, da z njimi popestrijo celotno zgodbo. Pri vsakem paru je treba pričarati drugačno vzdušje, kar je velikanski zalogaj. Pri postavljanju scene, ki se v neverjetni hitrosti odvija med predvajanjem posnetkov vaj, se vsakič znova pomete parket, da kakšna smet ne bi povzročila neljubega padca. Vse to je gledalcem pred sprejemniki skrito, kar pričara posebno magijo. Z njo se vsakič znova prepojijo tudi zvezdniki in njihovi plesni partnerji, ki sicer skrbijo, da bi znani obrazi utrpeli čim manj posledic brutalnih treningov, vendar jim ne uspeva najbolje. Skoraj vsak med njimi že tarna zaradi bolečin, zvinov, udarnin, krvavih žuljev in slabosti, ki jo prinašajo pritisk, trema, pričakovanja in zahtevni telesni napori. Maja Martina Merljak je skoraj ves teden preživela na stranišču, saj je zaradi viroze, pomešane s stresom, vseskozi bruhala, tudi pred nastopom. O bolečinah tarnajo še Dejan Vunjak, Jernej Tozon, Igor Štamulak, Nuša Lesar, Miha Dragoš in Iryna Osypenko Nemec. Zadnja dva sta izgubila tudi nekaj kilogramov, kar se na slokih telesih še bolj pozna. Pri tistih s kakšnim kilogramom odveč pa je ta posledica dolgih ur, preživetih v plesni dvorani, dobrodošla.
Visoki stroški, velika pričakovanja
Ne smemo pozabiti tudi na glasbene virtuoze, ki s preigravanjem in prepevanjem znanih melodij ustvarijo čarobno ozračje. Prav vsak segment te licenčne oddaje je pogojen z visokimi denarnimi stroški. Celotnega zneska nam iz produkcije Pop TV, pričakovano, niso sporočili, vendarle gre za poslovno skrivnost. Številke so v vsakem primeru astronomske, saj je k vsem omenjenim izdatkom treba prišteti še honorarje voditeljskega para, profesionalnih plesalcev, zvezd in strokovne komisije. Ti se gibljejo med 400 in 1000 evri na oddajo, kar je za trdo delo in izpostavljanje še premalo. Najbolje sta, pričakovano, plačana Peter Poles in Lado Bizovičar, za potne stroške pa največ zapravi Nika Urbas, ki je razpeta med Londonom in Ljubljano.
Da gre za enega največjih projektov pri nas, pričajo tudi odzivi gledalcev, ki vsak korak, komentar, obleko na družabnih omrežjih obdelajo na dolgo in široko. Razumevanje širše slike in predvsem stroškovnika bo malce omililo nerganje zaradi številnih reklamnih premorov, zato naj se pleše! in predvsem, naj se uživa na plesišču in pred televizorji.