Nobena skrivnost namreč ni, da je pred leti na različnih tekmovanjih navduševal kot eden boljših plesalcev pri nas, predan je bil predvsem akrobatskemu rock'n'rollu. O njegovi plesni preteklosti je znanega bolj malo, o Ladovih uspehih in predanosti plesu pa sta za Suzy ekskluzivno spregovorila Marko Hren in Anita Vihtelič, vodji Plesnega mesta in nekdanja Ladova mentorja ter trenerja.
Bil je perfekcionist
Pred več kot dvema desetletjema se je Ladov svet vrtel okoli plesa, po Anitinih besedah je treniral približno šest ali sedem let. Marko pove, da se ne spominja, katerega leta je Lado prvič prestopil prag plesne dvorane, se pa oba z Anito spomnita prvega srečanja in prvih treningov z njim. »Lado je bil perfekcionist in je treninge jemal zelo resno. Zelo nerad se je učil novih stvari, če so ga drugi gledali. Običajno se je plesne figure naučil doma,« se spominja Anita, Marko pa doda: »In ko je prišel na naslednji trening, jih je že znal. Bil je zagovornik tega, da mora plesalec plesno kombinacijo najprej premisliti, lahko bi celo rekel osmisliti v svoji koreografiji, zgodbi, jo vaditi in šele nato pokazati trenerjem in z njimi še izboljšati zadevo.«
Rock'n'roll prej in potem
Lado ni bil le garač in eden najbolj pridnih učencev, kar sta jih imela. »Bil je odličen plesalec, pravzaprav prvi, ki je razumel tako glasbo in ples oziroma gib, znal vse skupaj povezati v zgodbo in nadgraditi nastop z doživeto igro celotnega telesa. Poleg rock'n'rolla so vsi plesalci vadili tudi jazz, na pripravah smo se ukvarjali tudi z latino treningi in imeli vaje show dancea z Mojco Horvat. Lado je znal izbrati pravo oblačilo, pričesko in njegov rock'n'roll se ni zgodil le na odru, temveč tudi prej in potem. Pravzaprav ga je živel. Občinstvo ga je imelo rado, tudi sodniki so ga vedno dobro ocenili. Bil je prava ikona tistega časa in še dandanes bi težko rekel, da mu je kdo blizu, čeprav imamo plesne pare, ki spadajo v sam svetovni vrh,« Lada pohvali Marko, ki ni le trener, sodnik, velik humanitarec ter nekdanji vrhunski akrobatski rock'n'roll plesalec, temveč tudi človek, ki mu je Lado v času svoje plesne kariere zaupal kot najboljšemu prijatelju in očetu ter ga še danes iskreno spoštuje.
Popoln par, popolni uspehi Anita Vihtelič in Marko Hren sta po več kot 25 letih poznanstva in sodelovanja pod imenom Plesno mesto zgradila močan rock'n'roll Foto: osebni arhiv |
Verjel, da je lahko bolje
Plesna trenerja nam ob tem zaupata, da je Lado v 90. letih dosegal izjemne uspehe. S soplesalko Ano sta osvojila naziv državnih prvakov. »Verjemite nama, ko je Lado prišel na parket, so vsi komaj čakali, kaj bo novega, kakšno rock'n'roll zgodbo bo predstavil, kakšen bo njegov kostum,« ga še pohvali Anita, ki se Lada spominja predvsem po tem, da je za svoj nastop vedno poskrbel do potankosti. »Kljub zmagam na parketu pa je bil njegov moto, da lahko stvari izpelje še bolje. In tako je že dan po tekmi snoval, kaj novega bi lahko povedal na parketu oziroma zaplesal naslednjič,« pravi Marko, ki se ne spomni, kdaj je Lado plesne čevlje obesil na klin, mu je pa jasno, da ga je takrat čakalo veliko izzivov. »In po vsem tem, kar nam je pokazal do zdaj, sem ponosen, da je bil rock'n'roll njegova odskočna točka,« še pove. Kaj pa pravi na njegovo vlogo v plesnem šovu Zvezde plešejo in ali bi lahko s plesno točko navdušil slovensko javnost? »Če bi ga postavili v latino ali standardne čevlje, bi komaj čakal, da ga vidim zaplesati, saj bi nam zagotovo pripravil šov, kot ga ni še nihče. Če pa bi zaplesal rock'n'roll, bi zaplesal natanko tako kot takrat, ko je kraljeval na parketu!«