IZPUHI

Tako ekipa Renaulta pojasnjuje, v kakšni preiskavi so se znašli

Objavljeno 14. januar 2016 17.20 | Posodobljeno 14. januar 2016 17.28 | Piše: K. K.

Postopek, ki je v teku, ne kaže na to, da bi bila v Renaultova vozila vgrajena kakršna koli goljufiva oprema, sporočajo iz podjetja.

Francoski proizvajalec trdi, da njihovi avtomobili niso sporni.

PARIZ – V Renaultu so se odzvali na informacije, da je zaradi izpuhov tarča preiskave tudi taimage, v Sloveniji nadvse priljubljena znamka. Iz koncerna so poslali pojasnilo, v katero so med drugim zapisali, da je, potem ko je ameriška agencija za varovanje okolja EPA odkrila obstoj računalniške opreme tipa Defeat Device pri enem največjih avtomobilskih proizvajalcev na svetu, francoska vlada ustanovila neodvisno tehnično komisijo. Namen te komisije je preveriti, ali francoski proizvajalci ne vgrajujejo podobne opreme v svoja vozila.

Ni znakov, da je v Renaultih goljufiva oprema

»Tako UTAC trenutno za to agencijo testira 100 vozil med vožnjo v prometu, od tega je 25 vozil znamke Renault, kar ustreza deležu na francoskem trgu. Do konca decembra je bilo zaključenih 11 testov na vozilih, od tega so bila štiri vozila znamke Renault. Inženiring Skupine Renault je s predstavniki francoske oblasti v intenzivnem in odprtem dialogu. Generalna direkcija za energijo in klimatske spremembe (Direction Générale de l'Energie et du Climat, DGEC), ki deluje v okviru ministrstva za ekologijo, trajnostni razvoj in energijo in ki je tudi glavni sogovornik neodvisne tehnične komisije, ocenjuje, da postopek, ki poteka, ne kaže na to, da bi bila v Renaultova vozila vgrajena kakršna koli goljufiva oprema,« sporočajo iz Renaulta.

Kot so zapisali, bodo testi pomagali Renaultu, da razvije nove rešitve za svoja vozila, tako tista, ki bodo zapeljala iz Renaultovih tovarn v bodoče, kot tista, ki so že v prometu. Te ukrepe bo Renault v kratkem predstavil v okviru svojega Plana emisij Renault, katerega cilj bo okrepiti energetsko učinkovitost lastnih vozil.

Dodatna preiskava

Vzporedno s tem dogajanjem se je direkcija DGCCRF, ki deluje znotraj francoskega ministrstva za gospodarstvo, industrijo in digitalni razvoj, odločila, da uvede dodatno preiskavo proizvodov in v prostorih podjetja, katere namen je potrditi izsledke analiz, ki jih bo pridobila neodvisna tehnična komisija, sporočajo iz koncerna.

Pravijo še: »Tako se je direkcija DGCCRF zglasila tudi na sedežu podjetja Renault, v tehničnem centru v Lardyju in Guyancourtu. Ekipe Renaulta odprto sodelujejo pri delu neodvisne tehnične komisije in pri dodatni preiskavi, za katero se je odločilo ministrstvo za gospodarstvo.«

Deli s prijatelji