ČUDNA MATEMATIKA

V Rutarju ne bodo vračali preplačanega denarja

Objavljeno 18. september 2011 11.00 | Posodobljeno 18. september 2011 11.00 | Piše: R. S.

Kupci jedilnega pribora morajo plačati višjo ceno.

Bralka se je obregnila ob matematično operacijo, s katero so v Rutarju izračunali popust. Katera cena je zdaj prava? V Rutarju pravijo, da višja

Spomnimo: kot smo poročali prejšnji teden, nas je bralka Petra opozorila na napako v Rutarjevem novem katalogu. Avstrijski trgovec oglašuje za polovico znižan jedilni pribor, ki ima osnovno ceno 133,50 evra, vendar za Rutar polovica od 133,50 ni 66,75 evra, ampak za kupce precej manj ugodnih 99 evrov.

Bralko je zanimalo, ali lahko v Rutarju zahteva vrnitev preplačanega denarja. Tam so nam z nekajdnevno zamudo pojasnili, da ne. Krivdo za napako so zvalili na tiskarskega škrata. Cena 99 evrov je edina pravilna, so nam zatrdili, zato možnost vračil odpade.

Pravno zaščiteni

Trgovec s pohištvom se pri tem sklicuje tudi na tako imenovani drobni tisk, ki ga imajo zapisanega na koncu kataloga in s katerim se zaščitijo pred tovrstnimi zahtevami kupcev. V drobnem tisku piše, da si pri cenah, tehničnih podatkih in fotografijah pridržujejo pravico do popravka morebitnih »tiskarskih napak«.

Se je že kdaj kakšen trgovec zmotil v vašo korist? Ali je to zgolj mit? Delite svojo zgodbo z nami.

 

Zakon o varstvu potrošnikov določa, da morajo podjetja pri prodaji upoštevati označeno ceno. Zakon podjetja torej zavezuje, da blago prodajajo po objavljenih cenah. Če podjetje prodaja izdelek oz. ponuja storitev po ceni, ki ni enaka objavljeni, ga lahko Tržni inšpektorat RS zaradi nepoštene poslovne prakse kaznuje z globo. Lahko pa se zgodi, da gre pri objavi cene za očitno napako. V takem primeru je treba presoditi, ali gre res za napako ali pa za nepošteno poslovno prakso. Odločitev o tem je v pristojnosti tržnega inšpektorata oz. sodišča, pojasnjujejo na Zvezi potrošnikov.
Deli s prijatelji