VITALNOST

Pomembnost vdiha

Objavljeno: 17.01.2018 16:30Posodobljeno: 17.01.2018 16:30

Z dihanjem se lahko umirimo v stresnih situacijah. Več kisika v telesu pomladi organe in zbistri glavo.

Že indijski jogiji so si pomagali z dihalnimi tehnikami, s katerimi, pravijo, se lahko razstrupimo, spodbudimo kurjenje maščob v telesu in pospešimo prebavo. Več kisika v telesu spodbudi vsrkavanje mineralov in vitaminov, laže nastajajo bele krvničke in tudi limfni sistem bolje deluje. Strupi se sprostijo iz krvnega obtoka, kar pomladi organe in zbistri glavo. Že nekaj vdihov pred obrokom lahko pomaga!

Preprost vdih: Pred vsakim obrokom trikrat globoko vdihnite skozi nos in izdihnite skozi usta. Čeprav se sliši preprosto, si s tem izostrite čute – okus, voh in občutek za teksturo hrane. Z jasnimi mislimi in osredotočenostjo na obrok se izboljša tudi prebava in zmanjša potreba po prenajedanju. Rezultat? Boljša prebava in hujšanje.

Sproščujoč vdih: Ležite na hrbtu s pokrčenimi koleni, stopala potisnite k ritnicam, roke položite na popek. Počasi globoko dihajte, ponovite vsaj 20 vdihov. Ker je trebuh prepleten z živci, sproščanje tega predela pomiri čustva ter krepi živčni in imunski sistem, hkrati pa odstrani nepotrebne misli in strupe iz telesa.

Ognjeni vdih: Pomaga zmanjšati trebušni obseg in oblikovati pas, spodbuja prebavo in čisti telo. Sedite po turško in položite roke na spodnji del trebuha. Globoko vdihnite, nato pa ponavljajte hitre vdihe skozi nos, da napnejo in krčijo celoten trebuh.

Zmagovalni vdih: Udobno sedite, vdihnite skozi nos in napnite prsni koš. Zadržite dih dve sekundi, izdihnite skozi nos, vodite zrak v grlo in spustite zvok ob izdihu. V kri bo prišlo več kisika, povečana toplota pa bo delovala razstrupljevalno. 
 

Predstavitvene informacije

Komentiraj članek

Pred komentiranjem se prosim prijavite. Še nimate uporabniškega računa? Registrirajte se!

Pogoji komentiranja