Nekdaj je življenjsko pot posameznika začrtalo predvsem dejstvo, v katero družino je privekal. Že z rojstvom je bilo namreč določeno, kako si bo služil vsakdanji kruh in v katero družino znotraj katerega družbenega kroga se bo poročil. A to je bilo v drugem času, danes naj bi nam pot narekovale izobrazba, spretnosti, iznajdljivost, izkušnje in zmožnost prilagajanja. No, vsaj na papirju. »Ni pomembno, kaj znaš, ampak kdo si. To je popolnoma nesprejemljivo!« se je na twitterju besno oglasil eden, drugi je pridal, da je na delu čisti nepozitem. Kar pa sta zgolj dve reakciji iz morja podobnih, ker je prestižna modna hiša Burberry pomembno nalogo glavnega fotografa nove kampanje prepustila neizkušenemu, zgolj 16 let staremu Brooklynu, prvorojencu superzvezdniškega para Davida in Victorie Beckham.
Najprej Romeo, nato Brooklyn
Preizkusil se je že v igri in manekenstvu, toda v srcu naj bi mu najglasneje utripala želja po fotografiji. »Fotografija in umetnost me navdajata s strastjo, zato si želim to tudi študirati,« je dejal mladenič, vedoč, da ima vso podporo staršev. Ne nazadnje je tudi David, ki se podobno dobro kot na nogometnem igrišču znajde tudi v modnih vodah, dejal, da bo otroke podpiral pri vsem, česar se lotijo, če se tega le lotijo s strastjo. Če torej želi Brooklyn fotografirati, naj fotografira! »Glava Burberryja, Christopher Bailey, je prijatelj Beckhamovih in je obljubil, da bo njihove otroke podpiral in jim pomagal. Tudi če gre to komu v nos,« je povedal vir, ki morebiti ni govoril v tri dni. Ne nazadnje se je že Romeo Beckham lani pojavil v njihovi reklamni kampanji, sicer v vlogi manekena, kar je nemudoma privleklo pozornost javnosti. Njihov božični oglas z Romeom v središču si je namreč v zgolj prvih 48 urah ogledalo kar vrtoglavih 11 milijonov gledalcev. Kar je bila tudi osnova Baileyjeve obrambe, ko so se nadenj, ogorčeni nad odločitvijo, da tokratno fotografiranje prepusti Brooklynu, spravili ne le ljubitelji mode, ampak tudi priznani fotografi. »Njegov slog in odnos izražata to, kar smo želeli povedati s kampanjo za dišavo brit. Poleg tega nima zgolj dobrega očesa za fotografijo, ampak je njegov račun na instagramu odlično izhodišče za reklamo,« se brani Bailey, vedoč, da ima fant skoraj šest milijonov sledilcev na instagramu.
Pljunili na fotografski ceh
Fotke, ki jih je posnel najstnik, slaven zaradi slavnih staršev, si bodo na družabnih omrežjih gotovo ogledovali in jih komentirali njegovi sledilci. Česar se sicer zavedajo tudi priznani modni fotografi, ki deloma priznavajo modrost Baileyjeve poteze pri izbiri fotografa. »Brooklyn ima milijone sledilcev, to jih je vsekakor pritegnilo pri Burberryju. Kot tudi da je večina fantovih sledilcev v starostni skupini, na katere ciljajo s svojimi izdelki,« sicer priznava fotograf Chris Floyd, ki so se mu nastavljala tudi velika imena šovbiznisa kot Stephen Fry in Paul McCartney. Kar pa ne zmanjša dejstva, da so s tem, da so tako pomembno nalogo zaupali neizkušenemu mladeniču, hkrati razvrednotili veščine, dolgotrajen uk in trdo delo profesionalcev, ki so morali, da so si ustvarili ime, prehoditi dolgo, včasih tudi mučno pot. »Jasno je, da se mu ne bo treba ubadati z osvetljavo, različnimi programi in tehnikami, moral bo le pritiskati na sprožilec. Vse bodo pripravili drugi, za njim gotovo stojijo najboljši umetniki ličenja, izvrstni manekeni, na razpolago bo imel vrhunsko opremo,« pa pridaja Jon Gorrigan, ki je sodeloval že z revijami Esquire, Grazia in Observer. »Jaz in drugi smo se morali te umetnosti naučiti in izučiti, kar pa je Brooklyn lahko kar preskočil. Vsaj deloma sicer razumem, da poskušajo pri Burberryju tako za svojo znamko navdušiti tudi mlajšo generacijo, kar pa ne zmanjša moje jeze. Očitno šteje le priimek. Pravo ime, in ne veščine!«